Foto galerija

Laucienes pamatskolas 4.- 6.klases skolēni apmeklēja Pastariņa muzeju 3. novembrī, kur bērni varēja iet rotaļās ar dažādu lauku sadzīves ainu un darbu imitāciju.Uzmanības aktivizēšanas rotaļas, sagatavošana veicamajam darbam. „Bisnieku” mājas saimes ļaužu lomu sadalījums bērniem, vadoties no latviešu tautām ticējumiem un dzīvēm pieredzes. Sviesta kulšana ar dziedāšanu un atjautības uzdevumu minēšanu. Miltu malšana, dažādu labību atšķiršana, miltu sijāšana dziedāšanas (ar kustībām) pavadībā.

image.png
image2.png
image3.png
image-1.png
Aprīļa mēnesī  5-6 gadīgo grupas bērniem atkal jauni uzdevumi  !
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.14-1.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.14.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.15-1.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.15-2.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.15-3.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.15-4.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.15.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.16-1.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.16-2.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.16-3.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.16-4.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-14.04.16.jpeg
“Pavasara vēstneši”
Marta mēnesī jaukta vecuma grupas bērni izzina tēmu “Pavasara vēstneši”. Pēta  ,mācās un apgūst visu par pavasara ierašanos. Bērni noskaidro, kur dabā sastopams ūdens (lietus līšana, peļķes, lielākas un mazākas ūdenstilpes). Izpētīja, kur tuvākā apkārtnē atrodas ūdenstilpes, cik tās ir lielas. Attīstīja krāsošanas prasmi, attēloja ar otas triepieniem lietus līšanu, trenēja pirkstiņu sīko motoriku, aplicēja akvāriju un pat izveidoja rotaļu akvāriju ar zivtiņām.
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.52.16.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.06.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.25-1.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.25-2.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.25-3.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.25.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.57.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.58-1.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.58-2.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.53.58.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.54.25.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.54.54.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.55.19.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.55.53-1.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.55.53.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.56.08.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.56.09-1.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.56.09-2.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-09-at-13.56.09.jpeg

Mācāmies atšķirt un sagaršot .

Laikā, kad pasaule mainās un attīstās ļoti strauji, nepieciešama jauna pieeja izglītības metodēm. Jārada tādi apstākļi, kuros bērns domā, dara un mācās sadarboties savā unikālajā veidā, kas balstās viņa pieredzē.

Pazīt dārzeņus un augļus mācās jaukta vecuma grupas bērni. Lai noskaidrotu garšu, tad jāpagaršo !

Bērni noskaidro arī to , ko zaļais tārps darījis kāpostgalvā ?

Sataustīt, redzēt, pagaršot, izzināt – tas viss pilnveido bērna līdzšinējo pieredzi .

IMG-20201013-WA0002.jpg
IMG-20201013-WA0003.jpg
IMG-20201013-WA0007.jpg
IMG-20201013-WA0006.jpg
IMG-20201013-WA0005.jpg
IMG-20201013-WA0004.jpg